vrijdag 25 september 2015

Sterkte in wit en grijs

Hoi,

Omdat ik eigenlijk niks van een boom in huis had ben ik op internet gaan zoeken. Daar werd ik gegrepen door deze afbeelding, ik wist ook gelijk dat deze heel geschikt was voor een rouwkaart. Ik heb op een witte linnenkaart eerst lichtgrijs en daarna donkergrijs gemat. Met oprechte deelneming heb ik zelf op de afbeelding gezet en daaronder een lintje. Niet een vrolijk kaartje maar ik vind hem zelf wel heel stijlvol.

Cards en Scrap  - Zeg het met bomen

Ik wilde hem eigenlijk ook met Cards2Create (wit en één andere kleur) maar had niet goed gelezen was tot 25 September en niet t/m.
Voor iedereen een heel gezellig en goed weekend.

Groetjes Angélique


23 opmerkingen:

  1. Hallo Angélique,

    Wat een mooie,stijlvolle kaart.De boom is inderdaad prachtig met de vogeltjes.Heel geschikt voor dit soort kaarten.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel stijlvol !
    Mooi de boom met de vogels !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart. Ik vind de sfeer heel mooi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stijlvolle kaart, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi rouwkaartje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie en stijlvolle rouwkaart,
    wat is de afbeelding mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik begrijp heel goed dat deze afbeelding jouw trok Angelique! Prachtig! Heel mooie en stijlvolle rouwkaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stijlvolle kaart Angelique. Dit is heel erg mooi voor eennrouwkaartje. Ik zou bijna willen vragen of je dit plaatje toevallig hebt opgeslagen en met me zou willen delen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en stijlvol sterkte kaartje Angelique...prachtig met die boom en vogels...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angelique,

    Heel mooi en stijlvolle kaart. Helaas hebben we die soms ook nodig. Hopelijk heb je die niet te snel nodig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héél mooi rouwkaartje! Sober, stijlvol, heel mooi gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende stijlvolle kaart, heel mooi! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart.
    gezellig dat je mee doet met de uitdaging bij het Cards & Scrap Blog
    Fijn weekend Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi is deze afbeelding inderdaad en de kaart die jij ermee maakte is dat ook! Mooi ook die dubbele mat.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Apart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige elegante kaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn niet de leukste kaarten om te maken, maar jij hebt er wel iets heel moois van gemaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige zeg! Heel stijlvol en dit spreekt in een rouw situatie wel aan denk ik!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beste Annigide, zeker een mooie kaart gemaakt. Ik begrijp dat je werd gegrepen door de afbeelding. Leuk dat je meedoet met de challenge van cardsandscraps.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie afbeelding is dit, heel geschikt voor deze gelegenheid. Je hebt hem mooi verwerk op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique