vrijdag 31 juli 2015

Piramide

Hoi,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en het waren het gelukkig geen onoverkoombare dingen. Dank je wel Gerjanne voor dit wijze woord, dit deed me beseffen dat ik gelukkig gewoon verder kan. 
Maandag was mijn moeder jarig en ik zocht iets speciaals omdat ze zelf ook kaartjes maakt. Na wat speurwerk kwam ik deze piramide vorm tegen en vermoedde dat ze zoiets nog niet eerder had gezien. En dat was ook zo.

 
 

Gisteren alweer wat inspiratie op jullie blogs opgedaan, ben nog niet bij iedereen langs geweest, loop natuurlijk een beetje achter maar dat komt goed.

groetjes Angélique

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie pyramidekaart heb je voor jouw moeder gemaakt Angelique! Super leuk dat je haar kon verassen met deze vorm :) Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie piramidekaart heb je gemaakt, leuk om een apart model voor je moeder te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vorm , daar zal je je moeder zeker mee plezieren . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke piramide heb je voor je moeder gemaakt, Angélique! Fijn dat ze er zo blij mee was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Piramide kaart, 't is weer eens wat anders

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend is dit piramidekaartje dat je voor je moeder gemaakt hebt...ook nog gefeliciteerd met haar verjaardag...KNAP gedaan....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je voor je moeder dit pyramidemodel hebt gemaakt Angelique. Ik vind het mooi gemaakt en nog gefeliciteerd met je moeder.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Angelique,
    nog van harte met je moeder! Leuk dat je een ander model voor haar hebt gemaakt. Ik vind hem erg leuk. Heb jij dat ook, dat je dan voor je moeder (of in mijn geval ook vader) een ander dan anders model wilt maken? Ik heb dat met familie die me na staat sowieso!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een apart model is dit Angelique, mooi opgebouwd, wat zal je moeder hier blij mee zijn, nog van harte gefeliciteerd, je zin in kaartjes maken komt vanzelf weer terug, we hebben daar allemaal weleens last van hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Angélique,

    Mooie pyramide kaart.Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Leuk afgewerkt met de roosjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk modelletje en erg leuk afgewerkt. Leuk om zo iets bijzonders voor je moeder te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Angelique
    tof kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tja, voor je moeder mag dat wel iets specialer zijn hé, hele toffe kaart heb je gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique